sobota, 30 sierpnia 2014

Jesienna stylizacja

Pogoda ostatnio coraz częściej zmienia się jak w kalejdoskopie, a wrzesień wydaje się witać nas chłodnymi porankami i wietrznymi wieczorami, dlatego najwyższy czas wyciągnąć z szafy cieplejsze ubrania. :) Przyznam szczerze ze jesień to moja ulubiona pora roku, uwielbiam jesienną temperaturę i szereg różnych kombinacji i możliwości ubioru. Niestety mój portfel i konto bankowe są zupełnie innego zdania, ponieważ jesienią - ze względu na pogodową różnorodność - ilość kupowanych przeze mnie kurtek, butów, swetrów i dodatków (na "ciepłe zimno", na "zimne zimno", na "chłód absolutny", na deszcz, na "niedeszcz", na tornado i na tajfun) rośnie o 300% :P Dodatkowo wrzesień oznacza wyprzedaż kolekcji letnich i serię zniżek w sieciówkach, wobec tego Komitywa posiada ich 3 zestawy... :P

Na szczęście jesień nie oznacza ubierania się na typową "cebulkę", więc można śmiało poeksperymentować, dodatkowo w końcu można założyć pod spódnicę legginsy czy rajstopy, a takie stylizacje lubię o wiele bardziej niż tzw. "na gołe nogi" :)

Sweterek - Atmosphere
Spódnica - Szafa.pl
Buty - Deichmann
Zegarek - House

Końcówki TT___TT






Mam nadzieję, że stylizacja przypadła do gustu, ja tymczasem się żegnam, nowy wpis pojawi się niebawem (dopóki jeszcze nie zapomniałam, co w nim miało być. ;P)

:*


8 komentarzy:

  1. No proszę, nie spodziewałam się, że w blogosferze spotkam koleżankę z URZ i to z tego samego kierunku :D Jeśli chodzi o wyprzedaże to mam ten sam problem :P Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Profesjonalne zdjęcia widzę :D Muszę zabrać od Ciebie namiar na tego fotografa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie :) Najbardziej podoba mi się fryzura, ładnie dopełnia resztę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci w tej stylizacji!:) I masz bardzo ładną fryzurę <3 www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja ! Bardzo skromna i dziewczęca - tak jak lubię ;)
    Buty są rewelacyjne ! Lecę jutro je obczaić w Deichmannie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)