wtorek, 30 września 2014

Jesień przełamana latem


Ostatnio chyba trochę zaniedbałam bloga :< A to przez studia, musiałam jakoś się przeprowadzić do nowego mieszkania (Sharan nie dał sobie rady ze wszystkimi pudłami, które miałam), doszedł stres związany ze szkołą i z kolejnym rozstaniem z rodziną... Eh, ciężko było. Mój "wielki projekt", o którym wspominałam w poprzednich postach nieco się opóźni, więc post prawdopodobnie pojawi się na początku listopada :)

Dzisiaj przybywam do Was z jeszcze ciepłą stylizacją jesienną! Starałam się jak najbardziej uchwycić klimat jesieni przełamany letnim akcentem tunikosukienki. Zresztą, zobaczcie sami! :)




Postanowiłam na stonowane kolory, oscylujące pomiędzy czernią i bielą, zachowując jednak lato w postaci tuniki, którą w upalne dni uwielbiam nosić jako sukienkę (pod warunkiem, że nie planuję się pochylać :D)

Głupia mina, bo oczywiście musiałam gadać :D


Dzień tej sesji był także dniem mojej odważnej próby wyjścia na zewnątrz z pomalowanymi przez siebie oczami. Generalnie tego nie robię (mam na myśli kreski i cienie do powiek), bo po pierwsze zrobienie makijażu oczu trwa u mnie pół dnia, a po drugie zawsze w efekcie wyglądam, jakby mnie ktoś mocno pobił :D 


Tunika - z lokalnego butiku
Spodnie - Cropp
Kamizelka - Cropp
Zegarek - Reserved
Buty - z bazarku

Na dzisiaj chyba będzie tego, jest już dość późno, czas mnie goni, budzik na 6.50, nie ma zmiłuj! Obiecuję, że od przyszłego tygodnia wszystko wróci do normy i jeszcze w ten weekend zobaczycie nowy post (o ile znowu nie nawalę). 

Trzymajcie się ciepło, do napisania!

~*~*~*~*~*~

P.S. Macie już swój komplet zniżek na weekend? :D

52 komentarze:

  1. Jakich zniżek, co za zniżki?! :-(
    Bardzo ładna stylizacja, bardzo ładna sukienka, bardzo ładny zegarek, bardzo ładny makijaż :-)
    I nowy fotograf :<
    Buziaczki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest nowy fotograf, tylko dodatkowy ^^ Kup sobie Elle albo In style i będziesz miała milion zniżek na 4-5.10 :D

      Usuń
    2. Łoooo! To sobie kupie jeszcze dzisiaj :-D

      Usuń
  2. ładna tunika;)
    pozdrawiam cieplutko;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta tunika, zegarek też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się bardzo ten zegarek z reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja - podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. super zegarek

    + zapraszam do mnie
    i zachecam do foolowinigu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. zegarek to masz piekny :)
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje za odwiedziny :D mam nadzieje ze jeszcze mnie odwiedzisz:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się biżuteria :) Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Znizki mam, ale na koncie hula wiatr:) dlatego wyjeżdżam w ten weekend, zeby nie kusiły te ceny:)
    Lubie Twoja biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna ta tuniczka, choc ja zestawiłabym ją z legginsami;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw :) Jako sukienka, to faktycznie króciutka :) super, że jeszcze mogłaś ubrać się prawie letnio ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie wygladasz<3 Cudowny zegarek!
    Zapraszam również na mojego bloga o podobnej tematyce i wspólnej obserwacji:) - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz swietnego bloga :) Jak przeglądałam reszte postów to wyczułam w nim radośc i cheć do wszystkiego :)
    Zechcialabys wpasc do mnie i ocenic moje zdjecia? Od niedawna zaczelam zaglebiac sie w swiat fotografii i chce wiedziec czy mi to wychodzi :) Moge liczyc na twoja szczerą opinie?
    Jesli blog ci sie spodoba, mam nadzieje ze zostaniesz moja czytelniczką :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyglądasz <3
    może obserwacje?
    zapraszam do mnie : http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super post
    obserwujemy ? odpisz u mnie
    paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne masz buciki i zegarek ♥ Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz przesliczny zegarek :)

    obserwujemy? :) jesli tak, zacznij!

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonale Cię rozumiem, też nie potrafię malować oczu, jakieś cienie czy elainery to już w ogóle czarna magia, też bym pewnie wyglądała jak pobita hehehe :P
    A bransoletki masz świetne-uwielbiam takie błyskotki <3
    powodzenia w szkole :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ladnie wygladasz, ale ja juz w cienszych strojach zamarzam :P

    OdpowiedzUsuń
  21. więcej ćwicz z makijażem a wszystkiego się nauczysz :)
    Każda z nas miała "trudne" początki :) Obserwuje a Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz na tle natury :) Ja też się cieszę, że na razie jest tak piękna jesień :) Ładne zdjęcia :)))

    Co powiesz na obserwacje ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz i śliczną masz biżuterię.
    Może wzajemna obserwacja? Odpisz u mnie :)

    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wygladasz! Zapraszam do siebie. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz, sukienka/tunika jest prześliczna! Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne masz włoski :)
    Dziękuję za obserwację i również obserwuję już Twojego bloga :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję :) Teraz Twoja kolej :)

    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz :) piękna kreacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cudowne bransoletki! Tunika również bardzo mi się podoba.
    Obserwuję, :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cześć kochana :D

    wpadnij do mnie jak będziesz miała czas :D


    nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietnie sie prezentujesz <3
    Super zdjecia *,*


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW - I was just browsing through & stumbled upon your lovely blog - It looks gorgeous and it has interesting posts that I can relate to. I'm now following you via gfc, Hope you check out my blog? keep in touch love x

    Benish | Feminist Reflections

    OdpowiedzUsuń
  34. slicznie wygladasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana strasznie sie ciesze ze odwiedziłas mojego bloga! Dziekuje za wskazówki. Wiem ze jeszcze duzo pracy mnie czeka, ale i tak mam wrazenie ze dobrze mi idzie patrzac na to ze w sierpniu dopiero zakupiłam lustrzanke i weszlam w swiat fotografii. Ciesze sie ze jestes moja czytelniczką. Nawet nie wiesz jak milo mi sie zrobilo gdy przeczytalam twoj komentarz :) Mam nadzieje ze bedziesz wpadac czesciej a ja cie nie zawiode! :)

    buziaki

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będę :) Lubię patrzeć, jak inny rozwijają swoje pasje :)

      Usuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)