sobota, 13 września 2014

New York Fashion Week: moi ulubieńcy

Witajcie kochani! :) New York Fashion Week dobiegł końca, a moja głowa zapełniła się milionem inspiracji! :) Przyznam szczerze, że pokazy przez nawał pracy (o tym niedługo) oglądałam w zasadzie jednym okiem, jednak udało mi się wychwycić kilka perełek, które chwyciły mnie za serce :) Zapraszam!

Na pierwszy ogień idzie moja zdecydowana faworytka, czyli Anna Sui.

źródło: lamode.info
Moja ulubiona stylizacja z całego pokazu ;)

Klasyka połączona z nutą ekstrawagancji sprawia, że casualowe rzeczy stają się o wiele ciekawsze, od tej stylizacji nie mogłam oderwać oczu :)
Anna Sui zrobiła niesamowitą rzecz. Wkomponowała w swoje ubrania całą gamę wzorów, odrobinę zwierzęcych motywów, błysk i asymetrię w taki sposób, że zaczęły mi się podobać! :)

źródło: lamode.info


Dodatkowo jestem zachwycona krojem sukienek, które są w stanie wyglądać wspaniale na każdej figurze!

źródło: lamode.info
Nuta hipisowskiej natury ;)

Anna Sui wprowadziła do swojej kolekcji też kamizelki i katanki, które są moimi ulubieńcami ever :)

źródło: lamode.info

****

Kolejnym projektantem, którego kolekcja zwróciła moją uwagę jest Lela Rose, która wpuściła na pokaz kobiecość i delikatny romantyczny look. 

Źródło: zimbio.com

źródło: zimbio.com


Nie wiem, czy podczas NYFW którakolwiek z kolekcji wydała mi się bardziej delikatna i romantyczna. Lela Rose doskonale łączy klasyczne kolory z ciekawym projektem, co w efekcie daje ubrania, które mają szansę wyjść poza wybieg. :)


źródło: zimbio.com


****

Byłam bardzo ciekawa pokazu Boss'a ze względu na wprowadzenie mody damskiej projektu Jasona Wu, który od początku był dla mnie zagadką. Światowa marka, klasyk wśród garniturów ma wypuścić modę damską? Kobieta-Boss? 
Przyznam, że odrobinę bałam się tej kolekcji, miałam wrażenie, że Wu, chcąc zachować charakter Bossa zrobi coś na zasadzie "babochłopa". Jak dobrze, że się myliłam!


Źródło: hugoboss.com

Nowa kolekcja Bossa okazała się być pokazem casualowej mody biurowej, kobiet sukcesu i niezwykłego szyku. Ogromny szacunek dla Jasona Wu, który wyniósł markę na wyższy szczebel z niesamowitym powodzeniem!


Źródło: hugoboss.com

****

A teraz projektantka, której pokaz prezentował ubrania, które wymagają nie lada odwagi, ale był na tyle ciekawie wyreżyserowany, że utkwił mi w pamięci. Mowa o pokazie Betsey Johnson, który możecie zobaczyć TUTAJ
Pokaz prezentował modę ślubną, do której Betsey przemyciła popularne ostatnio hasła propagandowe takie jak "marriage freedom". I bardzo dobrze.
Wspaniały pomysł, wspaniałe wykonanie, wspaniała kolekcja i chociaż większość kreacji była zbyt wybiegowa i raczej nikt nigdy nie pokusi się na stawanie w nich przed ołtarzem, i tak całość mnie zachwyciła :)

Źródło: chron.com
Panowie już niedługo w sukniach przed ołtarzem! :)


Źródło: chron.com


****
Fajną scenerię pokazał także Tommy Hilfiger, taka wizualna otoczka sprawia, że ubrania z marszu stają się ciekawsze :) Link do pokazu TUTAJ :)

***

I na koniec (w myśl zasady "najlepsze na końcu" :)) sukienka, która bezapelacyjne podbiła moje serce i spośród wszystkich pokazów, nikt nie pokazał niczego, co mogłoby wyprzeć ja z mojego rankingu. Jest to sukienka projektu Luis Antonio, którą pokazał na pięknej modelce (wychodzi moja miłość do Azji ^^) i którą słusznie wypuścił jako pierwszą.

Źródło: thelifeobserved.com
I do tego te buty!

Oczywiście cała kolekcja była niesamowita, ale tylko ta sukienka spodobała mi się na tyle, że pewnie byłabym zdolna ją kupić (na przykład na kredyt hipoteczny... ). Antonio doskonale łączy wzory w ciekawe outfity :)


Źródło: bravotv.com


Na dzisiaj wystarczy tej mojej paplaniny, mam obecnie w przygotowaniu ważny projekt (szczególnie dla mnie samej) i pewnie niedługo się z Wami podzielę (na razie milczę w myśl powiedzenia, że im więcej o czymś mówimy, tym bardziej to nie wychodzi), a tymczasem trzymajcie się ciepło i oczywiście dziękuję za tyle ciepłych komentarzy, które otrzymałam dotychczas. Jesteście niesamowici!

Jakie były Wasze typy na nowojorskim Fashion Week? Piszcie!

Do zobaczenia wkrótce!


20 komentarzy:

  1. niektóre mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie interesuję się modą aż do tego stopnia i raczej nie oglądam takich Fashion Week'ów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie piękna ta sukienka Antonio :) W ogóle jego kolekcja najbardziej przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zapada w pamięć, biorąc pod uwagę ten milion pokazów, które kompletnie do mnie nie przemówiły :)

      Usuń
  4. Twój numer jeden to i mój :-) a z setów Antonio również pierwszy świetne, świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za polecenie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy projekt jest genialny! Naprawdę mnie zachwycił, bo jestem zwolenniczką gładkich tkanin, albo jednego wzoru w całym looku, a tutaj, mimo kilku - właściwie zupełnie różnych, wykluczających się wzorów - nie wygląda to, jak (za przeproszeniem) kupa ;) Ostatnia sukienka też bardzo ładna, wyjątkowo "normalna" ;d Oczywiście akurat tych pokazów nie oglądałam (bo raczej unikam nazwisk, których nie znam) i widzę, że sporo straciłam, muszę to koniecznie nadrobić ;)
    dzisbeznazwy.blogspot.com :)
    Nowy Magazyn Blogowy - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo myśle o tej pierwszej sukience, w ogóle o całej kolekcji Anny Sui, nigdy bym nie pomyślała, że taka gama wzorów może mi się spodobać :) Nic straconego, na oficialnej stronie FW można obejrzeć każdy pokaz :)

      Usuń
  8. Podzielam Twój zachwyt w kierunku awangardowych kreacji :)
    Obserwuję :)

    http://byamelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne :*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś świetne sylwetki z pokazów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz oko do wypatrywania perelek ♥

    takze obserwuje ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny projekt :3
    Zapraszam do mnie --> http://lenettete.blogspot.com/
    Jeśli Cię zainteresuje jakiś post -> zostaw po sobie komentarz
    Jeśli spodoba Ci się blog -> Zaobserwuj i napisz mi to w komentarzu, z pewnością się odwdzięczę! ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre kreacje naprawdę ciekawe
    i o dziwo nadające się na wyjscie na ulice:D
    jesli masz ochotę na wspolną obserwacje - zapraszam: och-no-sugar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Być tam i oglądać to na żywo - marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)