niedziela, 5 października 2014

Haul wyprzedażowy!

Hej kochani! Jak wiecie w ten weekend we wszystkich galeriach w Polsce była wyprzedaż i obowiązywały zniżki z gazet (Elle, Glamour i In Style). Nie byłabym sobą, gdybym z nich nie skorzystała i teraz już wiem, że do końca października będę jadła kanapki z chlebem i paprykarz szczeciński :D

Nie można wpuszczać mnie do sklepu z kartą bankomatową!

Mniejsza z tym :D Zobaczcie zatem jak Komitywa traci pieniądze!


Hi guys! As you know, there was a big sale in all polish malls at this weekend and you could use a discounts from Elle, Glamour or In Style. I wouldn't be myself, if I didn't use some of them and now I know that I will eat only bread and drink black tea untill end of October :D

I just can't go to the shopping mall with a credit card in my hand! 

Nevermind :D Now see, how I lost my money!



Na początek moje łupy z Sinsay, mojej ulubionej sieciówki ever!

At first there is my haul from Sinsay, the best shop ever!


Zobaczyłam podobne buty w Centro, niestety przekroczyły znacznie mój studencki budżet, więc pogrązona w smutku zaczęłam szukać tańszego zamiennika. I oto są! Sięgają minimalnie poza kolano i są bardzo wygodne! A na tamte buty z Centro jeszcze zapoluję! 

I have seen similar shoes in other shop, but they was too expensive for my student budget, so, grief-stricken I looked for a cheaper ones. And here you have! They end above the knees and are very comfortable! But it's not my last word, I'm gonna hunt for that expensive ones!


Prześwitująca koszulka w kratę to coś, czego szukałam już od bardzo dawna. Jest dość krótka, zatem idealnie nadaje się pod spódnicę, co stworzy fajny glamrockowy look :)
I kosztowała zaledwie 20 zł :)

Translucent checkered blouse is something that I have been looking for since I don't know when. It's short, so I can wear it under the skirt, which make a glamrock look :) And it was only 6 USD :)


Kolejna koszulka, której nie mogłam się oprzeć :) Jest na tyle długa, że spokojnie mogę ją zestawić z legginsami :)

Another one that I couldn't resist :) It's long enough to wear it with leggins :)


I okulary, które są mi kompletnie niepotrzebne i które kupiłam w nadziei, że będę wyglądać mądrze :D

And the glasses , Which are completely unnecessary to me , but I bought them to look more wiser :D

~~~~~~

Koniec Sinsay'a! :D Teraz czas na House'a i haul drobiazgowy ^^

Sinsay's haul is over. Now it's time to show my house's one ^^


Portfel, bransoletki i okulary z Sinsay'a, które nie wiem, dlaczego znalazły się na tym zdjęciu :D

Wallet, bracelets and a Sinsay's glasses (I have no idea, why they appeare on this photo :D)


Kosztowały mnie zaledwie 7 i 9 zł :)

They was only 2.12 and 2.70 USD :)


Portfel jest bardzo fajny w środku, ma dużo przegród, ale oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia :D

The wallet has a lot of space inside, but I forgot to take the photo, of course :D

~~~~

Po Hausie czas na Deichmanna, czyli moje kolejne pocieszenie po pięknych butach z Centro :D

After House it's time for Deichmann - my another consolation after expensive shoes :D


Polowałam na nie od 3 sezonów i zawsze mówiłam klasyczne "jutro", aż w końcu powiedziałam sobie, że w czwartym sezonie na pewno już nie będą tańsze i kupiłam bez względu na to, że nie miałam zniżki do stacjonarnego sklepu (gdybym kupiła online, i tak wyrównałabym cenę kosztem wysyłki)

I have been hunting for them for a few seasons and finally I thought that they won't be cheaper, so I bought them. I only had a discount to their online shop, so I didn't use it (if I did, I'd have to pay  shipping cost and it would be pointless)

~~~

No to teraz kosmetyki!

So, cosmetics now!


W Super-Pharm kupiłam rajstopy na wypadek, gdyby zachciało mi się nosić jeszcze coś letniego, krem nawilżający do cery naczynkowej oraz olejek do twarzy. O tym ostatnim czytałam gdzieś całkiem niezłą opinię i poleciła mi go babcia :D

In SuperPharm I bought a tights, moisturizing day cream for skin capillaries and a oil face wash. I read a positive opinion about that wash and my grandma recommended it! :D


W Rossmanie zaś w moje ręce wpadł chwalony przez wiele osób BB z Lirene, chwalony przez wszystkich micel z Garniera, obcinacz do skórek, zmywacz do paznokci i róż z Lovely, bo mój został w domu.

In Rossmann I bought a Lirene BB (praised by lots of people), Garnier micellar (praised by everyone), cutile cutter, nail polish remover and a blusher (I left mine at home)

~~~

I na koniec perełka, wisienka na torcie, czyli kominek zapachowy! W końcu mogę łamać do woli moje woski z Yankee Candle i bawić się zapachami! <3

And last but not least my new fragrance fireplace ! Finally I can use my Yankee Candles ! <3




~~~
I na koniec wszystko razem!

And now we have all together!


I to by było na tyle. Mam nadzieję, że chociaż jedna rzecz Wam się spodobała i że post Was nie zanudził :D

A Wy co upolowałyście na tegorocznej październikowej wyprzedaży? :)

Komitywa pozdrawia!


And that's all. I hope you enjoy some of them and that you didn't get bored :D

What have you hunted on the October Sale?

Komitywa greets!


P.S. I'm really sorry for my english! :<






28 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :) A bluzka w kratkę jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szara koszulka mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to poszalałaś! Ja tym razem byłam bardzo grzeczna i kupiłam tylko rzemykową bransoletkę w Pandorze ( było 2 za 1 - druga wzięła koleżanka ). Obserwuję*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem kupić jednej rzeczy, nigdy nie jestem grzeczna :D

      Usuń
  4. Wow, sporo nowości :). Buty świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne nowosci, i ciekawie napisany post :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great Post! Follow each other on GFC, Google+ and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również w ten weekend postanowiłam się wybrać na zakupy i podobnie jak Twoje były udane :)

    Zapraszam do siebie. Mogłabyś kliknąć w baner Sheinside? :)

    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to najlepiej wychodzić z domu tylko z gotówką :D która w koncu się skonczy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy świetne :) Parę rzeczy też bym kupiła :) Niestety nie było mnie w ten week w domu...

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowości, buty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile dobroci! Też uwielbiam Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny haul , baardzo podobają mi się drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no proszę to już były jakieś zniżkowe promocje?:D ja dopiero w ten weekend się wybieram:) całkiem udane łowy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdobycze :) Buty bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości, a koszulka w kratę szczególnie mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  16. Very beautiful!! my NEW POST http://zuccheroevelo.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy! Buty bardzo ładne:) A gdzie kupiłaś ten kominek? Śliczny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  18. no no! sporo tego;)

    ________
    a u mnie?
    outfit w najmodniejszym kolorze sezonu!

    OdpowiedzUsuń
  19. buty bym z chęcią porwała! :D
    zapraszam, każdy komentarz i obserwator jest dla mnie ogromną motywacją - siemaszpaula.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)