sobota, 15 listopada 2014

Listopad w obiektywie: Jesień

No dzień dobry! ^^ Świat za oknem zmusił mnie i moich współlokatorów do rozpoczęcia sezonu grzewczego w naszym mieszkaniu, co oznacza, że idzie zima! <3 Kocham ośnieżoną rzeczywistość, przystrojone galerie handlowe, zniżki :D i przede wszystkim wszechobecną świąteczną atmosferę. Ach, aż mi się ciepło zrobiło! :)

Póki co trwa jesień, wobec tego liście już się ozłociły i robi się coraz zimniej. Jeśli chodzi o Rzeszów to także bardzo wietrznie. Chociaż tu wieje zawsze.
Nowy Jork to miasto, które nigdy nie śpi, a Rzeszów to miasto, w którym wiecznie wieje.

Najpierw wybrałam się na rynek. Na szczęście dzień był dosyć ciepły, więc mogłam się dłużej pobawić aparatem :)








Ludzie zbyt często włazili mi w kadr :D




Będąc w domu, wybrałam się z mamą nad lokalny zalew i tam już jesienna aura była bardziej widoczna :)










Na koniec wybrałam się na krótki spacer po okolicy :)









I to by było an tyle, wystarczy tej jesieni :) Na koniec mam do Was pytanko. :)


Czy macie ochotę na jakieś rozdanie? ;) Piszcie, co chcielibyście dostać! ^^




Do następnego, Komitywa!



15 komentarzy:

  1. Śłiczne zdjęcia! Uwielbiam jesień

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczna jesień ma swój niezaprzeczalny urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie zdjęcia, takie nastrojowowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia z lasu, świetne, uwielbiam kolory jesieni, pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    http://metheluckygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nad zalewem zdecydowanie widać jesień. Na starówce czerwone kwiatki troszkę jesieni przeczą, ale swoją obecnością sentymentalnie przypominają nam lato :). Świetne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Rzeszowie, więc fajnie było choć trochę poznać to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taką jesień to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia:) a myślałam, że to w moich Kielcach najbardziej wieje, przynajmniej tak mawiają:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Cię jesien! Taka jesien jeszcze bardziej!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, w tym roku-wyjątkowo, lubię jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Rzeszowie bywam właśnie jesienią, ale w tym roku nie byłam.

    Nigdy nie widziałam tego miasta o innej porze roku. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)