piątek, 21 listopada 2014

Projekt makikażowo - paznokciowy u Zakochanej w Kolorkach tydzień II

Witajcie kochani! :) Jak już pewnie wiecie z mojego fanpage'a, biorę udział w zabawie u Zakochanej w Kolorkach :) W tym tygodniu temat makijażowych zmagań to rozważna i romantyczna. Miałam ogrom pomysłów, które jeden po drugim kończyły się fiaskiem, dlatego mój końcowy efekt to prosty makijaż, zachowany w czerwono - różanych barwach :)

Projekt ten służy mi przede wszystkim rozwijaniu swoich umiejętności, żebym w końcu przestała robić kolorowe pandy na oczach :D W dalszym ciągu raczej niewiele umiem, a w tym przypadku w ogóle zapomniałam o tym, że rzęsy też posiadam :D

Ale nic, postawiłam na dość naturalny make up, bez udziwnień sięgających aż po policzek (na nie jeszcze będzie czas :D). Zapraszam! :)


Zdjęć jest mało, bo światło na zewnątrz się bardzo zbuntowało :C


Nie zrobiłam brwi, nie zrobiłam rzęs, Jezusmarian, następnym razem będzie lepiej, obiecuję! :)


Prezentowałam już podobny makijaż w tym poście, niestety praktycznie nie było go widać :D bo wszystkie zdjęcia, które go pokazywały były rozmazane albo nieostre, albo jedno i drugie :D
Teraz macie okazje podziwiać :)






No i to by było na tyle :) Jak Wam się podoba? :)



Ponawiam moje pytanie z poprzedniego postu: czy macie ochotę na minirozdzanie? :) 


Do napisania :*



12 komentarzy:

  1. lubię takie odcienie na oczkach, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się przyłączam do dziewczyn - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam dziś czarną kreskę, co zdarza mi się bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, ja lubię makijaże właśnie w takich kolorach, i tobie one zdecydowanie pasują do urody ;)

    Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym Cie widziala w brazach na powiekach, masz piekne duze oczy :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na tak :) sama dawno nie miałam koloru na oczach,stawiam obecnie raczej na neutralne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż :)

    może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, bardzo do Ciebie pasuje :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)