czwartek, 25 grudnia 2014

Wyniki rozdania!

Witajcie robaczki! :) W ferworze świątecznej bieganiny i przygotowań do sesji nie mam czasu na dłuższy post. Nie mogę jednak Was zawieść czasowym regresem :)
Dlatego jestem i zapraszam na wyniki rozdania, które ogłosiłam około miesiąca temu.


Jest mi naprawdę baardzo przykro, że udział w nim wzięła zaledwie jedna osoba, dlatego na dobrą sprawę ten post mógłby nie istnieć. No, ale trudno. Może to kwestia doboru nagród, może niskiej popularności mojego bloga, a  może samaniewiemczego, ale się nie udało. Trudno :)

Wobec tego nagroda wędruje do Angeliki z bloga Jiffy with me :)

Serdecznie dziękuję za udział i gratuluję :*

~~~~

Piszcie, jak Wam mijają święta i chwalcie się prezentami w komentarzach, trzymajcie się ciepło, do następnego razu! :)

6 komentarzy:

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)