środa, 3 grudnia 2014

Yankee Candle Vanilla Chai + ROZDANIE

Witajcie kochani! :) Jak Wam mija życie? U mnie nauka ruszyła pełną parą, niedługo czeka mnie wyjątkowy i długo wyczekiwany wyjazd (o nim wkrótce) i generalnie ciągle coś się dzieje. :)
Dzisiaj przychodzę do Was w zasadzie z dwoma osobnymi postami. Pierwsza część to recenzja wosku od Yankee Candle o rozgrzewającej nazwie Vanilla Chai :)


Doskonały przepis na niezwykle bogatą, sycącą mieszankę ostrego imbiru, wanilii i cynamonu.

To nam obiecuje producent, a jak jest w rzeczywistości?

Faktycznie zapach jest mocno imbirowy i intensywny. Dla niektórych może być nawet za mocny, ale ja właśnie takie zapachy lubię :) Wanilii czuć tam niewiele, ale imbir i cynamon jak najbardziej! Jak dla mnie wosk ma zapach ciepła i świąt, jest idealny na chłodne zimowe wieczory z książką. :)

UWAGA: Osoby wrażliwe na intensywne zapachy mogą odczuwać bóle głowy przy długotrwałym paleniu wosku.


Jakie są Wasze odczucia co do korzennych wosków od Yankee Candle? :) Może próbowałyście właśnie tego? :)


A teraz druga część programu, czyli MINIROZDANIE! :)


Do wygrania jest:

- szampon Pantene Pro V do włosów farbowanych
- Garnier krem BB do cery tłustej i mieszanej / jasnej
- Dezodorant w sprayu Fa Pink Passion
- Balea Funky Jungle balsam do ciała (genialny jest! <3)
- Avon maseczka oczyszczająca pory
- Szampon koloryzujący Joanna Multi Effect kolor 015 płomienny rudy
- Verona henna do rzęs i brwi czarna
- Próbki z Ziai 




I to wszystko :) Co trzeba zrobić, aby wygrać zestaw?

- Zaobserwować mojego bloga
- Polubić mój fanpage na FB (KLIK)
- Wkleić baner na swojego bloga
- Udostępnić ten post na swoim profilu na FB (LINK)



Każda dodatkowa aktywność to kolejny los! :)


Wzór formularza:

- obserwuję jako ('nick' w google+)
- lubię FB jako . . .
- wklejam baner na (adres bloga)
- udostępniam jako . . .


  Rozdanie trwa do 20.12 do godziny 21 :) Życzę szczęścia!

O swoim zgłoszeniu należy poinformować w komentarzu, wpisując formularz zgłoszeniowy! :)



7 komentarzy:

  1. Super rozdanie :) Baner jest obowiązkowy?
    Ten wosk chyba właśnie ostatnio sobie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzonka!



    +zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do obserwacji również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię FB jako Angelika Gacek
    wklejam baner na www.jiffywithme.blogspot.com
    udostępniam jako ja :D
    ____________________________________
    a woski oczywiście mam (aż dwa) :D I ten o zapachu dzieci mi się nie podoba, mogę Ci go oddać :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia wszystkim uczestniczkom :D Fajne produkty! A na Yankee czaję się od dawien dawna i chyba sprawię sobie pod choinkę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie czekam na moje pierwsze zamówienie z YC <3 już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)