wtorek, 10 lutego 2015

Haul poegzaminowy!


Witajcie robaczki! :) Jak już wspominałam na FanPage'u, niedawno popełniłam zakupy w nagrodę za pomyślne przebrnięcie przez sesję. W związku z tym dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi nowościami. Zapraszam! :)

Najpierw trafiłam do Terranovy i tam kupiłam kwiatowe spodnie i koszulkę (do kompletu :P)




Dalej skręciłam w stronę Carry, gdzie moją uwagę przykuły mięciutkie kapcie w zeberkę! <3


Są cudowne, w środku mają baranka i są najcieplejsze na świecie!

Na spodnie z New Yorkera polowałam od początku sesji, ale postanowiłam kupić je w nagrodę za zdane egzaminy. No i są! :)


Materiał ma imitować coś skóropodobnego, spodnie świetnie przylegają do nóg, czuję się w nich jak milion dolarów! :)

No i wisienka na torciku! <3 Od mamy w ramach prezentu dostałam torbę z Sinsay, którą uwielbiam od kiedy się pojawiła!


Jest to ogólnie torba na laptopa, ale mój lapciak jest od niej dwa razy większy, więc sobie daruję, a kieszeń na komputer wykorzystam do noszenia zeszytów i materiałów na uczelnię :) 

W środku wygląda tak:


Dziękuję, mamciu! :*


Na koniec w lokalnym sklepie kupiłam tenisówki, które mogą całkiem nieźle komponować się z kwiatowymi spodniami ;), a przy okazji bycia w NYer, dokupiłam też okulary przeciwsłoneczne (w czasie, kiedy ja się zastanawiałam, przymierzyło je jakieś 5 osób i nie mogłam pozwolić, żeby zamieszkały w innym domu!)


No i to by było na tyle :) W międzyczasie dokupiłam jeszcze kilka kosmetycznych drobiazgów, ale nie widzę potrzeby publikowania ich tutaj. Jedyną fajną nowością jest czarny cień Color Tattoo, niestety zapomniałam zrobić zdjęć :C




Na dzisiaj wystarczy, trzymajcie się ciepło, robaki! :*

Co dobrego ostatnio sobie kupiliście? :)






27 komentarzy:

  1. Piękne okulary! Nietypowy kształt;) Teraz czekamy na stylizację w pełnej okazałości;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierwsze spodnie (w kwiaty) są świetne! Właśnie siedzę z koleżanką i zagląda do mojego ekranu, jej też przypadły do gustu. Muszę sprawdzić gdzie jest ten sklep w moim mieście, może byłyby jeszcze..
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się spodnie w kwiaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne nowości, torba świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba jest genialna, mój lapek by się zmieścił bo jest mały :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się kapcie, trampki i torebka :) ja ostatnio nic nie kupuję, zrobiłam sobie taki zakupowy odwyk, o którym możesz przeczytać na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nowości, torba mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię takie haule <3
    Klikniesz u mnie w link ?:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy! ja też ostatnio poszalałam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie spodnie. Mega mi się podobają.. tylko chyba nie do moich baleronków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam pozdawane egzaminy chcialem wydać całą kasę... ale uznałem ze lepiej nie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy, mi się najbardziej podobają kapciuszki w zeberkę ;p
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi się podoba, zwłaszcza torebka! :)
    Ja też zawsze kupuję sobie coś w nagrodę za zdane egzaminy :D tym razem kolczyki z Yes :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)