czwartek, 6 sierpnia 2015

STYLIZACJA: DIRTY BLUE


Witajcie kochani!~ <3 Lato rozrasta się wkoło jak niepoważne, temperatury sięgają miliona stopni, najlepszą opcją ubioru jest coś zwiewnego, a najlepiej sam strój kąpielowy. ;) Ja jednak z reguły stawiam na coś bardziej przylegającego, bo przyznam szczerze, że w zwiewnych sukienkach wyglądam jak worek ziemniaków. :D

Zostawiam Was dzisiaj ze stylizacją, którą nazwałam tak, anie inaczej ze względu na koszulkę, której kolor określiłam po godzinach rozmyślań jako właśnie taki dirty blue ;) W sklepach panuje baby blue, dlatego taki kolor może być jego zgaszoną wersją ;)

Całość zestawiłam z płaskimi butami typu slip on, bo nie chciałam zrobić stylizacji glam, a raczej coś bardziej sportowego, przełamanego gdzieniegdzie biżuterią. :)

Zostawiam Was ze zdjęciami i lecę na smażing ^^ 





















Szelka od sanika? Serio? -.-


Okulary: NewYorker
Naszyjnik: AmberHurt
Koszulka: Reserved
Spódnica: NewYorker
Buty: Deezee
Torebka: Dostałam od babci, nie wiem, skąd jest ;)
Zegarek: House





Jak Wam się podoba takie połączenie? :) 
Do następnego razu, trzymajcie się ciepło! :*










3 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)