piątek, 28 sierpnia 2015

STYLIZACJA: NA POGODĘ I NIEPOGODĘ



Cześć słoneczki! :) Jak tam, korzystacie z ostatnich dni wakacji? Oczywiście niektórzy (w tym też w połowie ja) mają wakacje aż do października i to jest coś wspaniałego! <3
Dzisiaj mam dla Was luźny outfit, który przygotowałam w dniach, kiedy to pogoda dopisywała, ale tylko połowicznie. Było zbyt ciepło na długie spodnie, ale stanowczo za zimno, żeby popylać w koszulce. Stąd też mój pomysł na zestawienie krótkich szortów i długą, luźną bluzką. Postawiłam na minimalistyczną biżuterię w postaci subtelnego, srebrnego serca i dwóch pierścionków ;) Zapraszam dalej! 



Torebka w kropki dodaje stylizacji dziewczęcego looku, a białe trampki - sportowego luzu :)



Bluzka: Top Secret
Spodenki: SH
Buty: Elilu
Torebka: Bezfirmowiec ^^
Pierścionki: Amberhurt
Naszyjnik: Bezfirmowiec 


Bluzka o takim fasonie i kroju pasuje praktycznie każdej sylwetce. ;) Ukrywa szerokie biodra, może zatuszować defekty talii a także (co widać na moim przykładzie ;)) uwydatnić mały biust. Jak dla mnie jest to ciuch idealny. I odpada na ramię! <3 Jestem chora na takie drobne akcenty podkreślające kobiecość, jak to jest u Was? ;)



Szorty są z wysokim stanem, zatem fajnie podkreśla figurę, więc dlaczego zasłaniać go bluzką? Wpuszczenie jej fragmentu do środka powoduje, że spodenki dobrze prezentują figurę, wydłużają nogi, a z tyłu moim zdaniem wygląda to megaluźno i również może pomóc co nieco ukryć lub wyeksponować ;)


Nie zapomniałam zapiąć zamka, te spodenki już są takie upośledzone :D




Torebka jest bardzo pojemna i "szmatkowa", ma tylko jedną komorę, więc możemy do niej naładować zakupów, aparat, portfel i jeszcze się zmieści sweter :D Jednak ma cienkie paski, więc na uczelnię czy do szkoły nie polecam ;))


Zue słońce! :D

I to by było tyle na dziś ;) Dajcie znać, co myślicie o takim zestawieniu i jak czujecie się w takich stylizacjach. Ja muszę przyznać, że to jest totalnie mój styl i gdybym mogła, chodziłabym właśnie w tym całe życie! ;)


Trzymajcie się ciepło, do następnego razu, paaa! :*



P.S. Po prawej stronie znajdziecie ankietę, która ma ocenić, czego tak naprawdę ode mnie wymagacie, czyli co najchętniej chcecie tutaj czytać. Wypełnienie jej zajmie Wam minutę, może dwie, a pomoże mi stwierdzić, czym mogę Was zadowolić tak, żebyście... byli zadowoleni! :)
Nie jest obowiązkowa, tylko o niej informuję. ;)

Buziaki! :*




18 komentarzy:

  1. jesteś bardzo fotogeniczna! :)

    Poklikaj w linki od dresslink i pojaw się w następnym poście!
    POST

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj uwielbiam białe trampki *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest świetna!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz takie piękne włosy że ojojoj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szorty są bardzo fajne, lubię rzeczy z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny strój - zawsze takie lubiłam. Luźno i wygodnie :) Masz świetne oczy

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygoda najważniejsza:) ładna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. białe trampki to najlepsze rozwiązanie na co dzień ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. musimy się keidyś na kawę wybrać albo takie małe spotkanie blogerek łódzkich zrobić:D ja też bowiem z Łodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie stylizacje na luzie :-)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)