piątek, 14 sierpnia 2015

STYLIZACJA: TENNIS CHIC


Czeeeeść! Witam Was w kolejnym poście, znów będzie to stylizacja~ :) Nazwałam ją tennis chic, bo tak skrojona koszulka z kołnierzykiem, plisowana spódniczka (choć nie biała) i białe tenisówki zawsze kojarzą mi się ze strojem królującym na kortach tenisowych :)

W swojej stylizacji postawiłam na minimalizm, ograniczyłam biżur, a włosy spięłam w luźny warkocz, który z jednej strony jest formą sportowej wygody, a z drugiej - streetwear'owego nieładu. Cały, dość grzeczny, tenisówkowy look przełamałam torebką w kwiatowy wzór. Czy takie zestawienie Wam się podoba? :)


Przepraszam za te kable w tle, nie było lepszej miejscówy, serio :D



























Okulary: NewYorker
Koszulka: Bershka
Spódnica: Szafa.pl
Tenisówki: Esprit
Torebka: River Island
Naszyjnik i pierścionki: Amberhurt.pl
Zegarek: House






I to by było na tyle zdjęć :) Jak Wam się podoba? Piszcie koniecznie, czy lubicie takie połączenia i czy preferujecie taki styl na upalne sierpniowe dni! :)


P.S. Biorę udział w super rozdaniu na http://sweet-and-punchy.blogspot.com. Jeśli macie na nie ochotę, czas macie do jutra do 22! :)




22 komentarze:

  1. Zegarek z kotkiem jest przesłodki. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemna stylizacja a zegarek z kotkiem wygrał wszystko ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny zegarek! :) spódnica też wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka mega! Ślicznie wyglądasz w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi wpadła w oko torebka;-) super zestaw:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładny zegarek :) śliczna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały zestaw kochana!:)
    Dziękuje za życzenia:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja :) śliczny zegarek

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/

    Aaaaale czadowy zegarek- kotełek <3
    muszę iść zobaczyć czy jeszcze je mają- moje kotki byłyby dumne, że taki noszę :) hehe

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aigoo, dziękuję bardzo za miłe słowa :* Cieszę się, że się podoba, zawsze staram się bardziej ubierać niż przebierać, fajnie, że osiągam ten efekt :) Zegarek kupiłam już jakiś czas temu, ale może jeszcze go znajdziesz. ;) Pozdrowienia dla kotów! <3

      Usuń
  11. Na upalne dni swietny, luzny zestaw :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyglądasz :) Torebka super <3

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)