wtorek, 20 października 2015

OOTD: SUMMER THROWBACK



Cześć Ptysie! <3 Dzisiaj mam dla Was szybki outfit, który jest jednocześnie wspomnieniem minionego już lata. Na chwilę przywracam pełne słońce do atmosfery, choć aktualna pogoda jest dla mnie kwintesencją doskonałości <3 Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam! :)

I believe I can fly~~~ <3
W dzisiejszym OOTD zestawiłam szeroką koszulkę z wyciętymi bokami, którą lekko wpuściłam w czarną spódnicę z materiału, który ma imitować skórkę. Do tego sandały w stylu Boho i minimalistyczna biżuteria, czyli styl, który lubię najbardziej ;)


Okulary muszą być! :)


Koszulka: Dorothy Perkins
Spódnica: szafa.pl
Sandały: CCC
Okulary: No Name
Naszyjnik i pierścionki: AmberHurt
Bransoletka: Sinsay





I to by było tyle na dziś ;) Jak Wam się podoba takie zestawienie? Tęsknicie za latem? ;)
(Ja wcale :P)

Buziaki! :*



Dziękuję fotografce za zdjęcia i miły dzień! <3


Kosmetyczny świat fotografki dostępny TUTAJ!



9 komentarzy:

  1. ojoj ale mi narobiłaś tęsknoty za latem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo aktualny outfit :)
    Świetnie wygłądasz :)

    Brzydki Ptak Blog
    Zapraszam do udziału w konkursie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Twoje zdjęcia nie przywołały słońca ;) Aż zatęskniłam za ciepłymi, letnimi dniami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) poczułam lato ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech aż zatesknilam za ciepelkiem <3

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)