sobota, 27 lutego 2016

7 ULUBIONYCH PRODUKTÓW DO MAKIJAŻU UST


Cześć robaki! Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis o moich ulubieńcach wśród produktów do makijaży ust. Jest tu kilka kolorów wiosennych, kilka typowych dla jesiennej aury, moja ulubiona czerwień i jedna konturówka. Ciekawi? Zapraszam dalej ;)



RIMMEL MOISTURE RENEW 064 CORAL CHIC

Odkryłam ją już dawno temu i zawsze do niej wracam ;) Ma kolor ciepłej bordowej czerwieni, która według moich znajomych wpada w brąz. Według mnie jest to brudna czerwień  z odrobiną pomarańczu. Moja ciepła karnacja bardzo dobrze się z nią dogaduje, szminka pasuje praktycznie do każdego makijażu. ;)




RIMMEL LASTING FINISH BY KATE 16  

Szminka dobrze znana w blogo- i vlogosferze, jest to delikatny matowy róż, który towarzyszy mi na co dzień, wygląda subtelnie i "unaturalnia" każdy makijaż oka, nawet ten mocniejszy ;) Jest najprawdę matowa i czasem podkreśla suche skórki, ale nie widzę w tym jej wady. Jest najlepsza!




BOURJOIS ROUGE EDITION 12 ROSE NEON

Siostra Kate jeśli chodzi o kolor, ale jest bardziej kremowa i o wiele bardziej intensywna. To jej neonowy odpowiednik. Idealna na lato, choć jak dla mnie pasuje tylko do bardzo delikatnego makijażu lub do kresek. Uwielbiam natężenie koloru, jakie daje, do tego wykończenie jest niesamowite!




 ESSENCE XXXL LONGLASTING LIPGLOSS

Błyszczyk  jak to błyszczyk ma najgorszą trwałość, ale zachwyca mnie jego kolor, bardzo delikatny, niby nudziakowy, ale jednak różowy oraz zapach. Pachnie wspaniale, nie umiem nawet opisać tego zapachu! Cenowo też wypada bardzo dobrze, błyszczyk kosztuje ok. 10 zł. Pędzelek nabiera dość dużo produktu, dlatego robię dwie plamki na dolnej wardze i dwie na górnej, a potem rozcieram palcem. Bardzo go lubię ;)




GOLDERN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON 07

Mój ulubieniec wśród czerwieni. Mogliście go podziwiać w poprzednim poście stylizacyjnym (KLIK), a dziś przedstawię go od kuchni. Pomadka jest matowa, ale nie tak jak Kate. Powiedziałabym, że to mat z odrobiną masełka. Kolor nie schodzi z ust i nie zjada się jakoś brzydko. W sumie to się w ogóle nie zjada. Wżera się w usta i siedzi w nich do wieczora. Trudno się ją zmywa, więc pokusiłabym się o stwierdzenie, że jest idealnym odpowiednikiem MACa. Polecam, polecam, polecam!




GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON 10

Kolejny goldenrosowiec, tym razem w odcieniu brudnego różu. Kolor idealny na jesień, zimę i wczesną wiosnę, na letnie miesiące może okazać się zbyt ciężki i mroczny. Niemniej jednak kolor jest niesamowity, lekkiemu makijażowi oka dodaje wyrazu, a mocnemu - surowości. Towarzyszy mi od początku roku ;)




P2 PERFECT LOOK LIP LINER 010 NUDE

No i na końcu pojawia się konturówka. Osławiona na YT głównie za sprawą Szusz, w końcu trafiła do polskich drogerii Hebe ;) Bardzo się z tego cieszę, bo uwielbiam produkty P2 a bardzo rzadko mam do nich dostęp (jeśli już, to zazwyczaj zostawiam miliony euro przy kasie :D). Konturówka jest fajna, choć stosowana samodzielnie nie wygląda według mnie najlepiej. Idealnie sprawdza się zarówno pod jasne róże, jak i ciemne brązy i mocne czerwienie. Konturówka idealna!




I to już wszystko, siedem moich typów. Jestem ciekawa, co Wy uważacie za poczet królów wśród pomadek ;)

Na koniec prezentuję Wam swatche wszystkich produktów :)

Na górze od lewej: Rimmel 640, Rimmel Kate 16, Bourjois, Essence
Na dole od lewej: GR 07, GR 10, Konturówka P2

Dodatkowo chciałabym Wam pokazać pewien fakt. Po zrobieniu swatchy jeszcze chwilę kręciłam się po domu, a potem poszłam je zmyć. Myłam łape 3 razy, a czerwień z GR nadal została w formie jasnej czerwonej plamy. Takiej trwałości jeszcze nie było w mojej kosmetyczce!


Wygląda jak siniak, ale to właśnie ten drań :D

I to by było na tyle, moi drodzy, dajcie znać, czy podzielacie moje zdanie, czy macie zupełnie innych ulubieńców. Widzimy się niedługo, Buziaki! :*












8 komentarzy:

  1. Piękne kolory, takie moje :) mam nawet ten błyszczyk w tym samym odcieniu co Ty :) Ja bym jeszcze u siebie dodała matową szminkę z Avon, która jest nowością od zeszłego kaalogu. Ma ładne, dobrze napigmentowane kolory. Utrzymuje się kilka godzin. Wiadomo z piciem i jedzeniem różnie bywa ale ta szminka wygląda ładnie na ustach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja praktycznie nic z tego nie znam :P mam sporo pomadek z Avonu i bardzo je lubię oraz z Wibo - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moimi ulubieńcami są również pomadki z golden rose właśnie w tych samych odcieniach - jednak faworytem jest czerwony 07. Rimmel lasting finish By KATE 16 również mam i sprawdza się u mnie rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam i obserwuję !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem totalnie szminkomaniaczką :) spodobały mi się kolory tych kredek z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same ładne kolory w tych ulubieńcach :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się w końcu skusić na te kredki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne kolorki ^^
    Musze w koncu kupic jakas szminke, bo wszystkie co mam sa juz stare i do wyrzucenia :-(

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)