czwartek, 10 marca 2016

7 ULUBIONYCH PRODUKTÓW DO RĄK I PAZNOKCI


Cześć moi drodzy! Dziś mam dla Was szybki przegląd moich ulubionych produktów do pielęgnacji dłoni i paznokci, zapraszam ;)




1. KREM DO RĄK FM

Moje ostatnie odkrycie, w którym jestem absolutnie zakochana. Cudownie wygładza, nawilża dłonie, jest lekki, wchłania się błyskawicznie i przede wszystkim niesamowicie pachnie! Musicie to sami poczuć, ten zapach jest mega! Krem jest też superwydajny, naprawdę polecam zainteresować się marką FM, mają kilka smaczków. ;)




2. KREMY AVON

Wszystkie. Co do jednego. Są niesamowite i są moimi ulubieńcami ever. Nie każdy super pachnie, ale każdy super działa. Wśród moich ulubionych z ulubionych są 3: poniżej wymieniona czekoladka, argan, który mam w mieszkaniu i wersja odmładzająca. Wszystkie szybko się wchłaniają i powodują że moje dłonie są baardzo miękkie w dotyku i czasem nawet wydaje mi się, że również jaśniejsze, mniej czerwone. Dodatkowo czekoladka pięknie pachnie ;)




3. MASKA AVON

Czasem zdarza się, że mam więcej czasu i ogromną ochotę na SPA dla całego ciała. Nie omijam wtedy też stóp i dłoni. Do zadań specjalnych mam maskę do rąk, również z Avon, która działa na zasadzie parafinowego okładu ;) Trzymam taką maskę na dłoniach kilka minut (pod rękawiczki lub non stop masując), zmywam i cieszę się pięknymi, gładkimi dłońmi!




4. SCRUB DO CIAŁA FARMONA TUTTI FRUTTI

Tego peelingu nie do końca lubię stosować na całe ciało ze względu na śliską silikonową warstwę jaką pozostawia, ale do dłoni sprawdza się dobrze. "Ścieram" nim wierzchnią warstwę naskórka i przystępuję do dalszych zabiegów. Peeling ma grube ziarna więc fajnie wygładza moją skórę. Do tego nieźle pachnie ;)




5. SALLY HANSEN CUTICLE REMOVER

O nim było już kilka postów temu (KLIK), cudowny preparat do skórek, który idealnie je zmiękcza i sprawia, że łatwo się je odsuwa czy usuwa. Można go stosować max. 2 razy w tygodniu, ja stosuję raz w ramach cotygodniowego SPA i jestem zadowolona ;)




6. ESSENCE CARRING NAIL OIL

Również mój ogromny ulubieniec, który pobił wszystkie moje olejki z P2, które także uwielbiam. Olejek jest ekstrawydajny, nawilża i odżywia płytkę paznokcia, szybko się wchłania, a także zmiękcza skórki, nawet jeśli coś nam się zadarło, zaraz zniknie ;) To już chyba moja trzecia buteleczka, wcześniej sprowadzałam go z Niemiec, teraz jest dostępny w polskich szafach Essence. Często używam go na całą noc (nakładam wtedy go naprawdę dużo) i rano tylko maluje paznokcie lakierem ;)





7. KREM DO SKÓREK FM

Znów FM, tym razem do skórek. Jest to krem, który nie wchłania się jakoś super, raczej ma postać maski, którą trzeba zmyć. Nakładam go po użyciu SH, żeby natłuścić i odżywić skórki, czy też zregenerować po wycięciu. Wsmarowuję go w paznokcie i skórki kolistymi ruchami, czekam kilkanaście minut, myję ręce ciepłą wodą i po kolejnych kilku minutach mogę spokojnie użyć odżywki czy lakieru ;) 




To by było na tyle, kochani. Dajcie znać, czy kojarzycie którykolwiek z nich, znacie, lubicie, nie znosicie ;) Napiszcie tez koniecznie, jak wygląda Wasze dłoniowe i paznokciowe SPA!


Widzimy się niedługo, do zobaczenia! :*



Mój zawodowy przeszkadzacz zawsze na posterunku <3 










12 komentarzy:

  1. Żadnego z tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Preparat do skórek mam i bardzo lubię :) Akurat peelingi Farmony lubię bo i tak potem używam żelu pod prysznic :D Z FM miałam właśnie tylko żel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to znam tylko scrub z Farmony, który uwielbiam, a resztę produktów kojarzę tylko z tego, że gdzieś je już widziałam. Preparat do skórek mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na swojej whish liscie ten produkt z sally hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnei z Avonu jedynie perfumy się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten srub do ciała chętnie wypróbuję ale na całe ciało bo lubię nawet tą tłustą warstwę na skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Również używam od jakiegoś czasu tego preparatu od Sally Hansen i jestem bardzo zadowolona :) o olejku essence słyszałam, ale sama nie wiem czemu go wtedy nie kupiłam. Chyba muszę to nadrobić skoro taki fajny, a jeszcze jak z tej firmy to ceny przystępne :) o kremach z firmy fm nie słyszałam, ale z chęcią się nimi zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię preparat do skórek SH :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnego z tych produktów nie znam :P ja używam peelingu do dłoni z czterech pór roku, a ostatnio polubiłam krem z olejem z konopi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Orety produkt z Essence, wydaje sie byc swietny i to opakowanie! Szczerze mówiac nie dbam zbytnio o ręce i pewnie dlatego też niczego z Twojego zestawu nie testowałam na sobie, ale upatrzyłam sobie to cudo z Essence i na pewno będzie też moje! ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)