niedziela, 24 kwietnia 2016

KWIECIEŃ W OBIEKTYWIE: WEEKENDOWY SPACER


Cześć moje robaki! Coś czuje, że kwiecień i maj upłyną pod hasłem "w obiektywie". Mam całkiem sporo w planach i mam nadzieję, że będzie Wam się dobrze czytało takie posty ;)
Dziś przychodzę do Was z krótką relacją mojego weekendu, który spędziłam z chłopakiem w jego rodzinnej miejscowości - Łańcucie. Zapraszam! :)




Najpierw odwiedziliśmy storczykarnię :)





Nie zabrakło też rybek, czyli wielkiej miłości mojego chłopaczka ;)


Co tam napstrykałam? ;)


* * *


Bluza: Elade / Select Shop
 Spodnie: Pull&Bear
Buty: Nike Air Jordan


Mój człowieczek <3

Później przespacerowaliśmy się po parku i wrzuciliśmy grosika do fontanny ;)






Kurtka: No name
Komin: C&A
Spodnie: Stradivarius
Buty: Elilu.pl
Torebka: Stradivarius



Stąd było bardzo blisko do oranżerii, gdzie spotkaliśmy tulipany, zwierzaki i moje ukochane sukulenty! 









I to by było na tyle, moi mili. Dajcie znać, czy spędziliście jakoś ten weekend i co planujecie na majówkę! Ja pewnie znowu zasypię Was zdjęciami! 

Buziaki, do zobaczenia! :*



Kingsleye pozdrawiają! 





12 komentarzy:

  1. Nigdy tam nie byłam. Ładnie razem wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia jeszcze nigdy tam nie byłam. :)

    Zapraszam. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz jak zdjęciach tak promiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyprawa dawno już nie byłam w Łańcucie, piękne widoczki i te soczyste, kolorowe roślinki. Bosko. Fajnie razem wygladacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wiosnę własnie za takie krajobrazy!;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia chciałabym zobaczyć zamek w Łańcucie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie aż chce się żyć - zieleń i kwiaty -uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie kwiecien byłby deszczowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, aż zazdroszczę takich okazji na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie wiosenne kadry :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)