niedziela, 17 kwietnia 2016

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW #6



Cześć robaki! :) Dzisiaj w końcu udało mi się przeprowadzić niedziele dla włosów w niedzielę, więc serdecznie Was zapraszam! :)


Dzisiejsza NdW przebiegła bez oleju. Umyłam włosy delikatnym szamponem z Bbd i nałożyłam mieszankę Kallosowej maski z jedwabiem i odżywki Garnier awokado i karite. Maska sama w sobie działa na moje włosy kiepsko, więc postanowiłam dodać do niej bardzo lubianą przez nie odżywkę. ;) Trzymałam to około pół godziny, spłukałam i na 3 minuty położyłam jeszcze Isanę na same końce. Spłukałam, dokładnie odsączyłam ręcznikiem i w jeszcze mokre, a już nie kapiące włosy wtarłam olejek z Balea, który jest najniesamowitszy na świecie!
Zostawiłam całość do naturalnego wyschnięcia i wtarłam olejek z GP.

Włosy na długości są miękkie, błyszczące i sypkie, fajnie się układają i są gładkie. Na końcówki jednak podziałał jedwabny Kallos i zrobiły się odrobinę przesuszone. Zabezpieczone olejkiem powinny przetrwać do kolejnego mycia, ale z nich nie jestem szczególnie zadowolona. Nie mniej jednak NdW przebiegła w miarę pomyślnie i jestem zadowolona z efektu. Muszę teraz przetestować jakąś domową mieszankę ;)


Tak to się właśnie prezentuje. Na samym dole żółtozielononijakim blaskiej emanuje odrost po farbie, nieco wyżej rozjaśniane rumiankiem naturalsy, a na samej górze czarny jak smoła odrost moich naturalnych jasnobrązowców, meh. Ciekawe czy kiedyś przestanę eksperymentować i stanę się w końcu jednolita :D


I to by było na tyle ;) Dajcie znać jak przebiegły Wasze niedziele, a ja tymczasem uciekam. Do zobaczenia niedługo! :*

P.S. Posty teraz pojawiają się nieco rzadziej, bo póki co taki układ bardziej mi odpowiada przy zalewającej mnie pracy. Jak tylko znajdę wolną chwilę to będzie ich się pojawiać więcej. ;)

Buźka!





10 komentarzy:

  1. Śliczne masz włoski kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne włosy i bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka garnier i szampon bd też często u mnie bywają i bardzo je lubię, bardzo fajny blog dodaję do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włoski bardzo ładne, rozjasnienie prezentuje się jak ombre :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy :D bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie masz cudowne włosy! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)