sobota, 21 maja 2016

OOTD: BLACK N WHITE


Cześć Słonka! Dziś mam dla Was dawno nie widziany OOTD, który jest tak zwyczajny, że w sumie nie miałam pojęcia, jak go nazwać. Postawiłam na klasykę i mam nadzieję, że nie uznacie go za zbyt nudny. ;)
Kiedy jest trochę za zimno na krótki rękaw, ale zdecydowanie za gorąco na kurtkę czy katanę, cienka narzuta jest idealnym rozwiązaniem. W moim przypadku co prawda jest czarna, no trudno, przed gorącem mnie nie uchroni, ale do tego zestawu inny kolor mi po prostu nie pasował, jestem wybinie monokolorowa :D Nie przedłużając, zapraszam!





Bluzka: Mohito
Kardigan: NewYorker
Torebka: Stradivarius
Spodnie: Zara
Buty: Reebok
Okulary: Draco Hurt



Jak widać na załączonym obrazku, zdjęcia powstały na łonie natury. W tej sytuacji dla mnie obowiązkowe są buty wygodne i zabudowane. Nie umiem sobie wyobrazić chodzenia po wysokiej trawie albo lesie w sandałach czy nawet balerinach (których nie lubię, więc nigdzie bym w nich nie wyszła). Mając zabudowane, sportowe buty czuje sie mniej narażona na niebezpieczne insekty czyhające na moje życie :D A w ogóle to nachętniej chodziłabym po lesie w glanach :D
W słoneczne dni obowiązkowe są dla mnie ciemne okulary. Na potrzebę zdjęć czasem je zdjęłam, bo są tak duże, że w nich wyglądam jakbym wiecznie miała tę samą minę :D


I to by było na tyle moi kochani. Dajcie znać, jak Wy się lubicie nosić w tę "przejściową" pogodę, między 16-zimno, a 20-umieramzgorąca. Ja tymczasem uciekam, widzimy się kolejnym razem, buźka!





10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i widoki:),super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest fajna, zestaw nie przekombinowany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemne zdjecia i widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fotki i stylizacja, lubię prostotę i wygodę :-) Często też mam dylemat jak się ubrać gdy pogoda jest tak zmienna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the way that you styled this entire look. I love a fab, solid black outfit! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know in a comment on my blog and I'll follow you back.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. matko jakie cudowne miejsce ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomity zestaw i przepiękne krajobrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czerń i biel nigdy się nie znudzi ;D

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)