czwartek, 5 maja 2016

OOTD / W OBIEKTYWIE: MAJÓWKA



Cześć moje robaki! Dzisiaj mam dla Was łączony OOTD i W obiektywie, mam nadzieję, że się Wam spodoba.  Można powiedzieć, że majówka upłynęła mi pod hasłem powrotu do natury :D Mam dla Was dziś sporo zdjęć, aż dwie stylizacje (ostatnio chyba nie jesteście tym zaskoczeni :D) i mnóstwo wspomnień. Zapraszam!


Na początek mam dla Was krótką relację z wypadu do pobliskiej miejscowości, gdzie posiedzieliśmy chwilę nad stawem i poczłapaliśmy po lesie ;)





Nie zabrakło też żuczka i zawilców, które moja prababcia nazywała kuzenkami ;)








Później zrobiliśmy sobie spacer po parku, którego urok i drewniana architektura zrobiły na nas duże wrażenie ;)



Wygrałam!


Mój wspaniały model  <3






Kurtka: Zara
Sukienka: No name
Buty: Reebok
Torebka: Deichmann




Zwieńczeniem popołudnia był piknik, który urządziliśmy sobie w małej wsi niedaleko mnie. ;) Może i był skromny, ale bardzo udany. Dodatkowo wieczorem czekał nas grill, więc woleliśmy się nie objadać. Towarzyszyło nam budzące się wiosnolato ;)






Kurtka: Metoda Sport  /  Select Shop
Koszulka: DC  /  Select Shop
Spodenki: MassDenim  /  Select Shop
Buty: Nike Air Jordan





 To by było na tyle, kochani ;) Dziś zdjęcia zdecydowanie dominują nad tekstem, ale dobrze wiem, że lubicie takie posty ;) Jak Wam się podoba połączenie dwóch serii w jednym wpisie? Piszcie koniecznie. ;) Dajcie też znać, jak minęła Wasza majówka. Do zobaczenia!


Buziaki! :*






9 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, zazdroszczę pikniku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) Aż mi się zatęskniło za piknikiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądałaś.:)
    Widzę majówka jak najbardziej udana.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że majówka całkiem udana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia:))
    Ślicznie razem wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, świetnie spędzony czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że majówka udana!! :)
    pozdrawiam i zapraszam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)