piątek, 15 lipca 2016

LETNI NIEZBĘDNIK PIELĘGNACYJNY - OCHRONA UV


Cześć kochani! Lato to ten czas w roku, kiedy nie ruszam się z domu bez wysokich filtrów. Najchętniej wcale nie ruszam się z domu, temperatury 25+ mi szkodzą. Niemniej jednak ochrona UV jest najważniejszą częścią całego dbania o siebie latem. Nie tylko dlatego, że chroni przed oparzeniami, ale także przed fotostarzeniem i zapewnia optymalne nawilżenie. Dziś mam dla Was moje zestawienie kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych, których lubię używać latem, zapraszam!
Przy okazji przepraszam za jakość zdjęć, mój aparat postanowił sprawdzić, jak to jest być tosterem.




1. FILTR DO TWARZY I CIAŁA

Nawet jeśli lecę do sklepu po bułki i mam na sobie makijaż w postaci jego braku, nie zapominam o filtrach. Do ciała zawsze (zawsze!) wybieram SPF 50, w tym przypadku Bielenda Bikini, który pokazywałam Wam w zeszłym roku KLIK ;) Do twarzy prezentowałam Wam wówczas SPF 30, również z Bielendy, którego teraz także używam, ale na mniejsze słońce i pod makijaż. Tego lata jednak udało mi się złapać na dużej promocji SPF 50 z Vichy. Muszę przyznać, że jest to kandydat na ulubieńća wakacji. Producent zapewnia matowość i taki efekt daje krem. Skóra jest matowa bardzo długo, ale przy tym nie "płaska". Dodatkowo oczywiście mamy tu maksymalną ochronę UV :)




2.  CO POTEM?

Zdarza się, że nasza skóra po opalaniu potrzebuje pomocy. Często myślimy, że mając filtr jesteśmy zabezpieczeni na resztę życia i leżymy plackiem na słońcu kilka godzin. Prawda jest taka, że aplikację kremów z filtrem trzeba systematycznie powtarzać. Jeśli zdarzy nam się spędzić na słońcu zbyt wiele czasu, polecam coś chłodzącego. Ja po opalaniu najczęściej używam S.O.S z Lirene. Fajnie chłodzi, nadaje skórze miękkość i łagodzi wszelkie podrażnienia. Najczęściej smaruję nim ramiona, bo są najbardziej narażone na słońce i skórę na klatce piersiowej, bo jest bardzo cienka i łatwo ulega oparzeniom. 
Jakiś czas temu w Sephorce trafiłam na najmilszą panią pod słońcem, która powiedziała mi, że mgiełka, którą biorę z myślą o twarzy i włosach jest idealna także do ciała na lato. I tak faktycznie jest! Mgiełkę z Sephorki pokazywałam Wam już TU. Rozpylona na opalone ciało "podkręca" tę opalenizne, ciało wygląda wtedy ładniej, fajnie się "świeci, błyszczy"? Nie wiem, jak to ująć - jest jak posmarowane oliwką, ale nie jest tłuste. Mój kolejny wakacyjny ulubieniec!
Jeśli będziecie jej szukać, ma teraz inną szatę graficzną, ale to ten sam produkt :)




3. MAKIJAŻ I PIELĘGNACJA UST

W tej kategorii mam dwa podkłady. Pierwszy to Rimmel Lasting Finish w kolorze 200. Ma filtr SPF 20, ale jest trochę za gęsty i za ciężki, dlatego mieszam go z jaśniejszym True Match, który jest za jasny i nie ma filtra - wtedy jest ok, konsystencja jest lżejsza :) Drugi gagatek to 123 perfect CC od Bourjois. Mój jest w kolorze 34 i wierzcie lub nie, ten (najciemniejszy w palecie) kolor jest minimalnie jaśniejszy od moich ramion :D Ma lekką konsystecję i oczywiście SPF ;) Jesienią i zimą używam koloru 33.
Latem nie zapominam też o ustach. Aby zabezpieczyć je przed słońcem, używam ochronnej pomadki z Nivea. Posiada ona SPF 20 i delikatnie zabiela usta, ale przy ciemnej karnacji tworzy to fajny efekt nude. Kiedy mam makijaż, przykrywam pomadkę jakimś kolorem i biel przestaje być problemem. :)



I to by było na tyle :) Dajcie znać, jak Wy dbacie o swoją skórę latem, ja już uciekam, do zobaczenia! :)

Buziaki! :*








9 komentarzy:

  1. Latem mało się maluję. Używam kremu Lavery z filtrem.

    OdpowiedzUsuń
  2. latem unikam malowania. li puder i tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nie zwracałam na to uwagi, ale powoli to się zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ochrona uv jest mega ważna ;) a jesli chodzi o make up to prawie go nie mam w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Latem używam minimalnej ilości kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się latem nie ruszam bez wysokich filtrów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great products dear,love your blog!

    I'm following you on GFC and G+ :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie marki, które lubię :) Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też lato= ochrona UV ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)