poniedziałek, 1 sierpnia 2016

OOTD: WHITE CASUAL


Cześć kochani! Dziś mam dla Was kolejny OOTD, zapraszam serdecznie!




Tym razem postawiłam na klasyczną białą koszulę, która dla mnie jest uniwersalna. Pasuje na każdą okazję i do każdej stylizacji - sportowej czy eleganckiej. Połączyłam ją ze zwykłymi spodniami i trampkami. Gdyby zamienić je na szpilki - otrzymałabym idealny zestaw do pracy czy na spotkanie ;)



Do tego minimalistyczna biżuteria i duża pojemna torba ;)




Okulary: Draco Hurt
Koszula: Bershka
Spodnie: Zara
Buty: Esprit
Torba: Stradivarius
Naszyjnik: Bershka
Bransoletka: Hand Made / prezent
Pierścionki: Amber Hurt





I to by było na tyle, kochani :) Dajcie znać, jak Wam sie podoba, a ja uciekam. Do zobaczenia niebawem! :)


Buziaki! :*


6 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz kochana, lubię takie styl <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ten naszyjnik wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mi się podobało połączenie białe buty+biała torebka. Nadal szukam odpowiedniej torebki :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)