poniedziałek, 8 sierpnia 2016

SIERPIEŃ W OBIEKTYWIE: ODROBINA ZIELENI


Cześć kochani! Dziś znów mam dla Was relację z jednodniowego wyjazdu "w zielone" :) Zapraszam!




Miejsce jest piękne, wszędzie są cudowne wodospadziki, a woda - choć lodowata - jest wspaniała ;)


Dookoła są lasy, więc w gorące miesiące możemy tam znaleźć zbawienny chłód ;)




Pokusiłam się też o kilka zdjęć szczegółów ;)








Kardigan: New Yorker
Bluzka: Zara
Spodenki: Sh
Buty: Reebok
Plecak: No Name




I to by było na tyle, moi drodzy :) Dziś post zdjęciowy, co Was być może bardzo cieszy :)
Ja już uciekam, mam nadzieję, że Wam się podoba, do zobaczenia następnym razem, buźka!







15 komentarzy:

  1. Uwielbiam otaczać się zielenią, działa to na mnie relaksująco :D Piękne widoki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i cudne widoczki.
    Uwielbiam takie miejsca.:D
    Obserwuję,liczę na rewanż.
    sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia,ślicznie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ujęcia płynącej wody, mostek... I spodenki masz fajne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, zieleni nigdy nie mało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię wypoczynek nad wodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widoki cudne ;) zazdroszczę;) ja dopiero jadę za 2 tygodnie na wakacje :(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)