poniedziałek, 22 sierpnia 2016

SIERPIEŃ W OBIEKTYWIE: ZAMOJSKIE ANIMAL PLANET



Cześć Kochani! Jak Wam mijają wakacje? Część z Was pewnie już za kilka dni wraca do szkół. Ja mam jeszcze przed sobą cały wrzesień, w którym dość sporo będzie się działo :) Dziś mam dla Was kolejną fotorelację z wypadu do Zoo, tym razem w Zamościu. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam :)





Ten pan to był smutny :(




Zenek, to Ty?






Był taki upał, że zwierzęta chowały się gdzie mogły. Pan Tygrys pozazdrościł chyba hipciowi :D




Żyrafy zastałam akurat w porze karmienia :)



Nie zabrakło też surykatek i szalonych wiewiórek prosto z Fuerty!




I to by było na tyle. Dziś post zdjęciowy, niedługo pojawi się coś związanego z włosami, a także pojedynek dwóch produktów do paznokci, tam już będzie więcej pisania :) Na dziś to tyle, trzymajcie się ciepło, buziaki! :*




11 komentarzy:

  1. Ale tam pięknie, śliczne zwierzątka uwielbiam wypady do zoo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zwierzęta są takie piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. lampart - koty są szalenie fotogeniczne

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeju juz nie pamiętam kiedy byłam w zoo:D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja w tym roku nie byłam w zoo:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zwierzęta, ale troszkę smutny widok, że w zoo, a nie w naturalnym środowisku :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zoo ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)