niedziela, 28 sierpnia 2016

WŁOSOWA AKTUALIZACJA: SIERPIEŃ


Cześć kochani! Dawno nie było żadnego postu związanego z włosami, a moje niedziele dla włosów za każdym razem wyglądają dokładnie tak jak środy dla włosów, czy tam wtorki dla włosów :D Stwierdziłam, że przygotuje dzisiaj aktualizacje włosową, czyli to czego używam obecnie, jaki jest stan moich włosów i czego im brakuje ;) Zapraszam!



OLEJOWANIE

Przebrnęłam przez wiele etapów olejowania włosów - nakładanie na 4 godziny, olejowanie w misce, grzanie oleju w mikrofali, żeby otworzyć łuske, olejowanie na noc, kremowanie... Zdarzało się, że umawiałam się ze znajomymi i przychodziłam z naolejowanymi włosami, bo chciałam przestrzegać czasu trzymania, czasem (o zgrozo :D) olejowałam u kogoś, w końcu doszłam do momentu, kiedy na chwilę przepraszałam towarzystwo, żeby umyć głowe, potem siedziałam ze znajomymi jeszcze pół godziny z odżywką i w worku na głowie, żeby potem umyć je jeszcze raz.
Boże, jak o tym myśle, to mi słabo :D
Dzisiaj już jestem dużo bardziej ogarnięta, wiem, że moje włosy tyle nie potrzebują, są wystarczająco wygłaskane i aktualnie wystarczy im od 30 minut do godziny - dwóch olejowania. Kiedy myje włosy oczyszczającym szamponem, nakładam olej na całe włosy, a kiedy używam szamponu delikatnego - omijam skalp.
Obecnie używam dwóch olejów, które u mnie sprawdzają się najlepiej: olejek Babydream fur Mama i Oleju awokado. Oba dają bardzo fajny efekt wygładzenia, włosy są bardzo miękkie,
Kompletnie u mnie nie działa wychwalany olej kokosowy, wyglądam po nim jak Owen Wilson :D



MYCIE

Na początku walki o ładne włosy unikałam SLESu, bo myślałam, że szkodzi włosom bez wyjątku. Potem okazało się, że moje włosy myte tylko szamponami dla dzieci są strasznie postrączkowane i nie prezentują się dobrze. Moje włosy myję co 3-4 dni, a co mniej więcej 4-5 mycie używam SLESu. Na "co dzień" używam Babydream, który jest genialny <3 Jako oczyszczacz aktualnie testuję szampon Balea i sprawdza się "tak o".



ODŻYWIANIE

Tak jak już wspomniałam, był czas kiedy siedziałam pół godziny z workiem na śmieci na głowie :D Dziś już jestem mądrzejsza, a moje włosy są w lepszym stanie, więc wystarcza mi kilkanaście minut w trakcie prysznica ;) W tym miesiącu używałam 3 odżywek. Tej z Garnier i Dove używam zaraz po zmyciu szamponu, a Isany - po zmyciu odżywki na kilka minut ;)



ZABEZPIECZANIE

Olejek z GP jest już tak osławiony że nie trzeba go przedstawiać, jest moim absolutnym niezbędnikiem. Używam go na mokro i na sucho. Drugim koleżką jest olejek z Balea, którego używam tylko na mokro, za to w dużych ilościach. Moje włosy są po nim gładkie i błyszczące :)



Jak więc prezentują się teraz moje włosy i z czym się zmagam? Przede wszystkim całkiem sporo urosły (przy mojej szybkości wzrostu, nawet centymetr w ciągu 2 miesiący to całkiem sporo :P), są miękkie, sypkie i trochę mniej się plączą. Wciąż borykam się z odrostem, który nie chce schodzić, a tkwi w tym samym miejscu. Lato, ciepły silny wiatr i wysokie temperatury zniszczyły mi niestety końcówki i są bardziej suche niż powiedzmy wiosną. Następne podcięcie planuję na październik, więc jeszcze chwilę muszą poczekać.
Poza tym uważam, że są w całkiem niezłym stanie i jestem z nich zadowolona ;)


Pierwsze zdjęcie zrobione zostało w pochmurny dzień, drugie - w słoneczny ;) Od razu rzuca się w oczy odgięcie które zawsze mam w tym samym miejscu i nie wiem, skąd się bierze :D

I to by było na tyle moi drodzy, widzimy się następnym razem, ja już uciekam, buźka! :*






11 komentarzy:

  1. uu jak widzę pielęgnacja się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdrowe włoski, ja właśnie mam zamiar kupić olej z avocado :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładne włosy, widać, że taka pielęgnacja im służy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ty masz śliczne włosy :) Olejek nacomi u mnie też gości :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz włosy. Zastanawiam się właśnie nad olejowaniem swoich włosów i nie wiem jak się do tego zabrać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za ogromną determinację i poświęcenie w walce o jakże piękne włosy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten szampon z Babydream, choć trochę wysusza włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają na bardzo miękkie i zadbane :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)