piątek, 20 stycznia 2017

ULUBIONE MARKI: EVREE


Cześć kochani! Dzisiaj mam dla Was coś nowego, czyli przegląd moich ulubionych marek. W dzisiejszym poście będzie to Evree. Choć nie wszystkie kosmetyki znam i pewnie nie wszystkie polubię, te które mam przypadły mi do gustu, jeśli jesteście ciekawi, zapraszam!



BALSAM DO CIAŁA MAX REPAIR

Nie mam mu absolutnie nic do zarzucenia. Dobrze się rozprowadza, bardzo szybko wchłania i pięknie pachnie - nie nachalnie, ale też nie chemiczną perfumą. To bardziej zapach po prostu kremu, ale uwielbiam go :) Co do działania - świetnie nawilża i koi nawet moją okrutną, atopową skórę. Nie piecze mnie skóra po goleniu, jak się często zdarzało przy innych balsamach. Generalnie ten balsam obok tych pod prysznic to mój ulubieniec!




TONIK RÓŻANY I PŁYN MICELARNY

Tonik różany odkryłam już jakiś czas temu i zużyłam kilka butelek. Po udanej przygodzie z wodą różaną i pozytywnych opiniach w sieci, postanowiłam spróbować innowacyjnego wtedy toniku z atomizerem. Okazuje się, że to jedno z lepszych rozwiązań. Nie trzeba trzeć wacikiem po twarzy, wszystko się ładnie rozprowadza i wchłania. Kiedy się spieszę, czasem wmasowuję go w skórę i też daje to dobry efekt. Moja skóra nie jest podrażniona, czerwona, ani nie piecze (co się zdarza przy drogeryjnych tonikach).
Płynu micelarnego używam rano aby odświeżyć twarz po nocy i wieczorem do demakijażu (mieszam go wtedy z olejkiem na waciku i przecieram twarz) - jeśli chodzi o ten sposób zdejmowania twarzy, stosuję go tylko kiedy jest bardzo późno i zależy mi na czasie. Tonik nie piecze, nie podrażnia oczu i przyjemnie pachnie, do tego nie tworzy tłustej warstwy, tak jak to robi micel z Garniera. Za to ogromny plus!



PIELĘGNACJA DŁONI I PAZNOKCI

Tutaj mam dwóch podobnych do siebie ulubieńców, olejek do paznokci Max Repair i krem do rąk Instant Help. Lubię też wersję czerwoną tego kremu, ale akurat jej nie mam ;)
Olejek fajnie się wchłania, nabłyszcza i natłuszcza paznokcie, zmiękcza skórki. Zostawiam go zazwyczaj na noc na paznokciach i rano zmywam to, co ewentualnie zostało (niewiele się ruszam jak śpię :P) Krem jest lekki i łatwo się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy, nie piecze mnie w suche partie dłoni, skóra nie czerwienieje od niego :)



PIELĘGNACJA STÓP

W tej kwestii jestem tak niesystematyczna jak tylko się da. Rzadko pamiętam o stosowaniu kremu do stóp. Kiedy jednak postanowię zrobić im SPA, zawsze używam tych dwóch produktów. Najpierw ścieram skórę peelingiem, później tarką, na koniec albo nakładam maskę, albo krem. Efekty są niesamowite! :)




OLEJKI

Od kiedy zaczęłam używać olejku do demakijażu, ten typ kosmetyku zagościł na każdym centymetrze mojej skóry. Kocham olejki do ciała, do twarzy, do włosów <3 Olejek do demakijażu z Evree zna pewnie większość z Was. Wieczorem wylewam troszkę na dłonie i masuję twarz, potem całą tę brązowoszarą lapę zdejmuję wilgotnym wacikiem. Twarz mnie nie szczypie, nie ciągnie ani nie jest czerwona. Supcio!
Olejek różany na początku mnie uczulił. Myślałam, że to koniec naszej przyjaźni, ale postanowiłam dać mu szansę i tym razem użyłam go samego - bez kremu na noc. Rano moja cera była promienna, lekko świecąca, miękka i gładka. Delikatnie łagodzi też rany po niedoskonałościach. Nic dodać, nic ująć, uwielbiam go! 
Co prawda zapach jest średni (kojarzy mi się z tym "rybim" olejkiem z Isany), ale nie ma to znaczenia, jeśli działa tak dobrze :)



I to by było na tyle :) Dajcie znać, czy lubicie Evree, a ja uciekam w końcu odespać tydzień ;)



Buźka! :*



10 komentarzy:

  1. Uwielbiam ich kremy do rąk. W zimie są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serię MaxRepair :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś przestałam ostatnio ich lubić ;( naczytałam się że składy są przeciętne ;) zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tej marki mam tylko krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten balsam i kremy do rąk są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tonik różany mnie cały czas kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na razie z tej marki mam swój pierwszy krem do dłoni ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała koniecznie kupić coś z tych produktów, najbardziej spodobał mi się ten krem do rąk :D!

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo krem do rąk wydaje mi się najlepszy :D bede musiała się mu przyjerzeć :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam nic tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)