poniedziałek, 3 lipca 2017

OCHRONA UV 2017


Cześć Prosiaczki! Choć pogoda za oknem nie zachęca do szalonego plażowania, o ochronę przeciwsłoneczną warto dbać w okresie letnim szczególnie. Wtedy, kiedy słońce jest bliżej Ziemi, do naszych ciał dociera więcej szkodliwych promieni UVA i UVB. Ale to już na pewno wiecie. Zapraszam dzisiaj na przegląd moich tegorocznych pomocników!


DERMEDIC NA CO DZIEŃ I NA KRYZYS


Kiedy zaczyna się robić ciepło, ale jeszcze nie gorąco, używam SPF 30. Odkrywamy ciało, ale jeszcze nie aż tak, aby używać "pięćdziesiątek". Do codziennej pielęgnacji używam w tym roku zestawu Dermedic Sunbrella. Pierwszy z nich ma wspomniany filtr, drugi to ratunek po przedawkowaniu słońca, tzw. chłodzące SOS. Póki co jeszcze go nie używałam, bo rzadko się przypalam :D



NA INTENSYWNY SMAŻING

Nie wyobrażam sobie leżenia na pełnym słońcu bez użycia filtra SPF 50. Dawniej używałam Bielenda Bikini, które teraz zmieniło opakowanie, ale formuła została chyba taka sama. Bardzo go lubię i używam także tego lata :) Nowością jest u mnie suchy olejek z Pharmaceris. Kupiłam go na ślepo, bo nie było o nim żadnej opinii i póki co sprawdza mi się świetnie! Nie wchłania się całkowicie, dlatego nie nada się pod ubrania, tylko na klasyczny leżing. :)



TWARZ TEŻ SIĘ LICZY!

Skóra na twarzy jest cieńsza i delikatniejsza niż ta na reszcie ciała. Dlatego trzeba o nią szczególnie dbać. Przez cały rok! U mnie wiosną i jesienią podstawą jest SPF 30 od Bielenda Bikini, natomiast do plażingu w tym roku kupiłam sobie SPF 50 od La Roch Posay, z kolorem. Wolałam "czysty", ale nie mogłam znaleźć. Kolor jest dla mnie za jasny, ale szybko się wtapia, a sam krem daje naturalny blask :)


I to by było na tyle. Jak u Was z ochroną UV? Macie jakieś nowości albo starych ulubieńców? :)




3 komentarze:

  1. Ja akurat w tej dziedzinie nie mam ulubieńców. Nie wystawiam się na słońce :) mimo to zawsze jestem opalona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię serie z spf Bielendy, Kolastyne też lubię, stosuję 50tki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj zanim skomentujesz!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zawsze odwiedzam blogi komentujących :) Jednak jeśli obejrzysz zdjęcia i napiszesz "super post/recenzja/migawka/ulubieńcy/denko/cotamchcesz", lepiej sobie daruj. Dla mnie liczy się jakość komentarzy, a nie ich ilość. Nie piszę tych postów dla siebie ;) Jeśli uważasz, że za dużo tu czytania, przynajmniej wyłap esencję. Puste komentarze są bardzo przykre ;)