Witaj na Selfmadeheaven. Blogu, który już od jakiegoś czasu nie funkcjonuje. Przestałam bawić się w blogowanie kosmetyczne i przerzuciłam się na więcej pisania, niż kolorowych obrazków. Poza tym, świetnych blogów kosmetycznych jest od groma :) Nie usuwam go głównie przez sentymetn. Przez to, że zdjęcia mi się podobają i przez to, że tęskniłabym za nim, gdybym go usunęła. Dlatego będzie mi miło, jeśli przeglądniesz jakieś moje stare posty w poszukiwaniu informacji albo inspiracji, ale raczej nie pojawi się tu nic nowego :)
W międzyczasie zapraszam Cię na mój nowy blog, gdzie jest więcej do czytania, pozdrawiam!

środa, 3 września 2014

Sierpień w obiektywie: Komitywa z naturą!

Witam was w to chłodne wrześniowe południe. :) Co prawda sierpień już się skończył, ale ja dopiero teraz postanawiam podzielić się fotorelacją z krótkiego wypadu "na zielone" :) Razem z Jiffy wybrałyśmy się w podróż do małej wioseczki położonej niedaleko naszej miejscowości i tam, oprócz spotkania z lokalnymi mieszkańcami i pajęczakami, spróbowałyśmy złapać ostatnie chwile letniego słońca. :) Zresztą zobaczcie sami!

Pani Krowa dzielnie dotrzymywała nam towarzystwa przez cały czas ^^



Bąbelki <3

Pomysł na zdjęcia? Puszczajmy bańki mydlane! Pomimo wieku sprawia mi to ciągle tą samą frajdę :D 







Patrzę jak odlatują bąbelki :(








Kurtka - Cropp
Bluzka - przywieziona z niemieckiego butiku
Spodnie - C&A
Buty - chyba CCC ale głowy nie dam :D


A jak Wy łapiecie ostatnie podrygi lata? :)

15 komentarzy:

  1. Ja ostatnie podrygi lata zamierzam złapać z Tobą na rolkach :D Może pojedziemy odwiedzić panią Krowę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku żegnam lato w Zakopanem :) Jak na razie bez słońca, ale tez bez deszczu - a to najważniejsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne miejsce :) ja jestem teraz praktycznie non stop w domu, jedynie jakieś sporadyczne wyjazdy i poranne wypady do lasu na grzyby z mamą powalają mi się cieszyć ostatnimi chwilami wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę krów :-P
    A zdjęcia śliczne :-) Banki mydlane zawsze spoko :-D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia. Podobną scenerię mam na co dzień, więc ostatnie słoneczne chwile łapię w takim właśnie klimacie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię widok łąk z pasącymi się krówkami, nawet dzisiaj widziałam, ale niestety to obraz coraz rzadszy na wsiach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne widoki! Dzisiaj wreszcie pogoda się poprawiła i wyszło słonko, ale mimo wszystko już chłodno .. Lato minęło baaardzo szybko :(
    Pozdrawiam! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny, komentarz i obserwację ;) jest mi bardzo miło ;) Właśnie tak na siłe próbuję walczyć z tą już jesienną aurą :p
    Piękne masz zdjęcia, obserwuję ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie ta pogoda, która jest teraz jest bardzo przyjemna, ciepło ale nie upalnie, poza tym lubię jesień :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, uwielbiam krówki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam robić zdjęcia przyrodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń